Paskutinę rudens dieną, lapkričio trisdešimtos popietę, gimnazijoje prie arbatos puodelio vyko diskusija tarp mokytojų ir mokinių pavadinimu „Kaip man suprasti tave“. Diskusija buvo skirta lankomumo situacijai gimnazijoje aptarti, siekiant suprasti psichologines, emocines ir kitas priežastis, prisidedančias prie praleistų pamokų skaičiaus augimo.

diskusija2Diskusiją organizavo psichologė Rūta Baleišienė ir soc. pedagogė Aušra Gaučienė. Susirinko jaukus būrelis mokytojų ir mokinių, kurie šiltoje atmosferoje prie kvapnios arbatos gvildeno šį sudėtingą klausimą. Nors dažnai mokytojai ir mokiniai, kalbėdamit apie pamokų praleidimą, būna skirtingose barikadų pusėse, bet šį kartą diskusija pavyko. Apibendrinant nuveiktą darbą kartu, buvo padarytos išvados, kurios neša svarbią žinutę. Pasak mokinių, ne N raidės yra svarbiausia. Lankomumo problemos mažėjimui poveikį gali turėti šie faktoriai: intensyvesnis bendradarbiavimas tarp mokytojų bei tėvų, savitarpio supratimas tarp mokytojų ir mokinių, pagarbus bendravimas su atjauta, draugiškas pasidomėjimas mokinio situacija. Diskusijos dalyviai pritarė, kad kartais mokinys turi susidurti su savo elgesio pasekmėmis net ir pašalinimu iš gimnazijos. Pažadėjome šitą žinutę, išgirstą iš mokinių, perduoti gimnazijos mokytojams, kurie nedalyvavo diskusijoje.

Ačiū visiems už prasmingai praleistą laiką.